Почетна / Телевизија / BBC е најпопуларен бренд на мрежата Твитер

BBC е најпопуларен бренд на мрежата Твитер

 

Според најновото истражување на Универзитетот во Аризона, на кое се потпишуваат Sudha Ram и Devi Bhattachary, британскиот јавен сервис „BBC“ и американскиот „New York Times“ се најчитаните медиумски брендови на Твитер, јавува ТеВе. Со проучување на твитовите, споделувањата, ре-твит и активностите околу објавените статусни пораки, Ram и Bhattachary откриваат дека твитовите на „BBC“ и „New York Times“ најдолго се задржуваат на микро-друштвената мрежа, додека оние што најчесто се пренесуваат, се статусните пораки на (повторно) „BBC“ и магазинот „Wired“.

Истовремено, најмала шанса за ре-твит имаат пораките на финансиските медиуми како што се „Financial“.

Крис Манев | ТВ Пакет

 

МОЖЕБИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА

Доделени престижните ЕУ награди за истражувачко новинарство

Се доделија престижните награди за истражувачко новинарство 2024 година на која беа наградени најдобрите стории …

Leave a Reply

error: Содржината е заштитена!